Известие

Collapse
No announcement yet.

Стабилизираща щанга 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Стабилизираща щанга 156

    Така ,ще започна направо ПИСНА МИ ОТ СЕРВИЗИ И МАИСТОРИ !!!! За да ми сменят маслото и филтрите се проведе следния филм,за да извадат въздушния филтър ми откачиха водно съединение ,антифриза изтече .....бориха се с колата 2 часа ,но това го преживех...После пак филм трябва ше да сменям ролката на динамото ,за да се смени тя трябва да махнат полуоската и динамото излиза ...обаче вижте какво следва.Ела да си вземеш колата ....ок отивам ...след 3часа пред къщи забелязвам ,че маслото на скоростите тече ли тече по асфалта и това защото нямаше кои да ми каже,вземи за всеки случаи една семеринка.....от форума разбрах как се менява горен носач и сам самичак за 2часа си го смених без никакви проблеми Искам да сменям тампоните на стаб.щанга обаче мисля да се пробвам сам да ги сменя ....може ли някои да ми каже как става тази операция и дали вкъщи на канала, ще се справа..
    алфа 156 1.9 JTD '99

  • #2
    Първоначално публикувано от Jicata Покажи съобщение
    Така ,ще започна направо ПИСНА МИ ОТ СЕРВИЗИ И МАИСТОРИ !!!! За да ми сменят маслото и филтрите се проведе следния филм,за да извадат въздушния филтър ми откачиха водно съединение ,антифриза изтече .....бориха се с колата 2 часа ,но това го преживех...После пак филм трябва ше да сменям ролката на динамото ,за да се смени тя трябва да махнат полуоската и динамото излиза ...обаче вижте какво следва.Ела да си вземеш колата ....ок отивам ...след 3часа пред къщи забелязвам ,че маслото на скоростите тече ли тече по асфалта и това защото нямаше кои да ми каже,вземи за всеки случаи една семеринка.....от форума разбрах как се менява горен носач и сам самичак за 2часа си го смених без никакви проблеми Искам да сменям тампоните на стаб.щанга обаче мисля да се пробвам сам да ги сменя ....може ли някои да ми каже как става тази операция и дали вкъщи на канала, ще се справа..
    Викни си поне някой да ти помага. Става и на канал иначе, но си е голям ядец.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      на канала е трудна работа.изисква се подемник.работата е за половин час.разхлабва се моста бъркаш и псуваш.и задължително полиоретан или ладови тампони.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от андон.маслев Покажи съобщение
        на канала е трудна работа.изисква се подемник.работата е за половин час.разхлабва се моста бъркаш и псуваш.и задължително полиоретан или ладови тампони.
        Абе и на подемник не става баш за половин час ако го правиш за пръв път ама айде. На мен ми отне 3 часа и бях с още 2-ма души. Незнам за половин час как може да стане. То само качването на подемника и гласенето на инструменти ти е толкова. И още половин час докато развиеш всички болтове (с пневматичен пистолет както го правих аз)... половин час е прекалено пресилено.

        Той човека 2 часа носач сменя. Смятай това ще му отнеме цял ден.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          и сега кво.ще мерим време или ще помагаме на колегата.
          Last edited by андон.маслев; d.m.y г., 12:58.

          Comment


          • #6
            Колега гледам , че си от Благоевград.. я кажи къде ти направиха този филм да си знам !

            Comment


            • #7
              В началото на зимата смених тампони на стаб.щанга.
              1.Ако ти представлява интерес ще изровя координатите на сервиза в София.
              Полиуретанови тампони+труд = 90-100лв. И съм много доволен - ослужване на ниво,работа за 2 часа и т.н.
              2, Виж във форума ФЕРАРИСТ - малко ти е далече,но момчето кара АЛФА /и то няколко/ ,чуваме мн.добри отзиви за него и сервиза ,човек от форума е .......
              Решението е твое.....
              Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
              Avensis 2011 -2.0 D-4D

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Djalev Покажи съобщение
                Колега гледам , че си от Благоевград.. я кажи къде ти направиха този филм да си знам !
                Значи този филм го напрабиха в Емигел кар ..там в сервиза на КИА при Миро...80лв-ролката+25лв труд,после 8лв семеринка+2л масло=40лв+още 25лв труд всичкото това нещо =178лв и незнаино колко нерви.Иначе сам те засичал доста пъти в бар82

                ---------- Post added at 14:03 ---------- Previous post was at 13:57 ----------

                Намислил съм следното ....да вдигна колата и от двете страни с два крикада я обезопася и да деиствам.Прегледах всички теми, но никаде не намирам яни савети как да стане работата и дали тампоните на стаб.щанга са заните и ако са занитени как се разнитяват и как се занитяват.
                алфа 156 1.9 JTD '99

                Comment


                • #9
                  Фабрично са занитени.Ако не са значи някога са сменяни.Поне такава е мнението във форума.
                  Питай оеm за подробности по смяната.Той си беше късал нервите с тази щанга.
                  Вече се убедих,че е по-добре да си платиш на хора знаещи и можещи , а не да си почупиш ръцете,да си скъсаш нервите,да загубиш грамада време и накрая да съсипеш частите или да не го направиш качествено ремонта.
                  Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                  Avensis 2011 -2.0 D-4D

                  Comment


                  • #10
                    Твърдо съм решен сам да направа ремонта , имам хубав комплект гидория която не е менте,волражил съм се с тарпение и здрави нерви ....мисля да направа снимков материал и да ги кача във форума ...просто искам някои от можещи те и знаещите хора тук да ми дадат напътсвия ..и евентоално ако има тънкост някъде да споделят.Благодаря предварително
                    алфа 156 1.9 JTD '99

                    Comment


                    • #11
                      Ами щом имаш нерви и възможност, накратко:
                      Влизаш под колата (подемник или канал), развиваш биалетките, откачаш генерацията, която минава под предния мост, после развиваш рейката където е закачена за предния мост, след това развиваш предния мост, където е закачен за купето, развиваш щангата и я вадиш.
                      Ето накратко инструкциите, които искаше
                      Успех.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • #12
                        Здрасти колега,Съботата кадето мина правих тази гимнастика.Ще ти нахвърлям набързо нещата които трябва да направиш.И ти препоръчвам да си вземеш хубави тампони защото смяната не им е лесна(аз ги взех от ФЕРАРИСТА и съм доволен).Първо теглиш 2.3.4....100..и т.н. яки майни на някой инженер и се захващаш за работа.
                        1 Значи трябва да свалиш двуцевката с меката връзка(като не забравиш да разкачиш куплунга на сондата горе на мотора).
                        2 Разкачаш тенекиите на тунела.
                        3 Сваляш биалетките и след това почваш да развиваш болтове де що видиш по магарето в задния край към купето,като оставиш по магарето само болтовете на долните носачи и от страни дългите болтове кадето магарето е хванато за купето(после от тях плавно ще си сваляш моста надоло за да може да изкараш щангата).След като си развил всичко почваш леко да сваляш моста от по горните болтове.Вадиш щангата взимаш един секач разкапсуловаш тампоните и слагаш новите и по обратния ред почваш наново(като започнеш първо от майните).
                        Ако след всичко прочетено не си се отказал успех.
                        Alfa Mito 1.4
                        156 2.0 155 ex
                        156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                        Comment


                        • #13
                          Колега намери канал или подемник! Препоръчвам тампоните от Ферарист, мн са стабилни за адски добра цена!
                          sigpic
                          Gulfstream G650 with Italian design...

                          Comment


                          • #14
                            Ако сложиш обикновени тампони, не бързай да стягаш преди да спуснеш колата. Само ги прикарай, пусни да си легне на колелата, натисни 2-3 пъти предницата и чак тогава стягай. На канал е лесно.
                            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                              Ако сложиш обикновени тампони, не бързай да стягаш преди да спуснеш колата. Само ги прикарай, пусни да си легне на колелата, натисни 2-3 пъти предницата и чак тогава стягай. На канал е лесно.
                              И аз това на доста места го чета и чувам, трудно си представям логиката на това, особенно за горните носачи ако са полиуретанови.....ама си го правя, със сигурност не е вредно мисля......
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment

                              Working...
                              X